Saturday, March 22, 2008

tidak pernah paham..


orang lain..tidak pernah paham..walau sedalam mana diterang..mereka tidak pernah paham..dan tidak mahu paham..what ever they wishhh...what ever..they took my dream apart..just let them talk what they wish..just let them dream what they wish...just let them do what they wish..if they hepy to do sooo..i'm just silently standing..seeing..still wishing just for my dream.....just to live in my little world...hanya ingin jadi AKU..aku hanya ingin hidup..dalam dunia aku..dengan cita-cita aku...impian aku yang aku rasakan kebahagian aku..kenapa tidak pernah paham..sedang mereka..juga pernah bermimpi..orang lain..memang begitu..just let them dream..just let them pray their wish..and just let me dream..pray my own wish..my life is mine..my dream is mine...my soul is mine..orang lain..persetankan..!!!!..in the end..just i am..

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com