Monday, March 10, 2008

my life and soul..


labels posting nies..asalnya aku labels sebgai "aku"..sekarang aku tukar jadik my life and soul..sebab tadi aku baca diari lama aku..satu buku tue aku nama kan "life and soul"...diari-diari aku aku bagi nama..kat depan-depan muka surat..tadi..aku nak cari tulisan-tulisan lama aku..nak share dalam blog aku..tiba-tiba aku terbuka buku "life and soul" nie..actually aku bukan la tulis diari sangat dalam buku yang aku panggil diari tu..aku tak suka menulis untuk rutin..kalau aku nak menulis ,aku ikut mood dan keadaan..so aku tak tulis diari hari-hari...aku pun tak tulis..apa yang aku buat hari tu..sape aku jumpa hari tue...aku bnyak tulis pendapat..peringatan...n poems...coz sekrang..aku tgh excited update blog..aku nak post tulisan2 aku yang lepas kat blog aku..n aku rasa"life n soul" lagik sesuai..untuk mengambarkan aper yang aku tulis tentang diri dan hidup aku..so..kat sini..under labels.."my life n soul"..aku antar posting related diri aku n idup aku jer...

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com