Saturday, March 22, 2008

impian kecil..


impian aku..
hanya impian kecil..
hanya pula..
ada satu..
hanya itu..
yang di impikan..
yang di harapkan..
membawa bahagia..
dalam dunia kecilku..
impian aku..
hanya pula..
aku seorang mimpikan..
sedang mereka..
bermimpi yang lain..
lantas..
atas keterpaksaan..
impian kecilku..
aku gadaikan..
dengan air mata yang aku sekat sekat..
dengan jiwa yang kembali kosong..
dan bahagia yang berpergian..
mereka fikir..
impian aku..
hanya impian kecil..
impian kecil..
tak layak untuk di impikan..
sedang aku..
hanya impian itu..
segalanya..




3 comments:

MisterZyl said...

erm.. memang seronok bermimpi.. tp kalau mimpi ngeri.. boleh bercakap sorang2 masa tengah tidur

http://fezanez.blogspot.com

MisterZyl said...

impian buatkan kehidupan ada manis ada pahitnya

van der shraaf said...

orang melihat...
orang memegang...
impian kecil itu...
laksana sebutir pasir..
mereka terlepas...
mereka tidak sedar...
impian kecil bagaikan tiada...
kerana zahirnya mata...
orang pun buta...
terpijak tidak mengapa...
kecil sahaja...

impian kecil...
tiada...

 

Blog Template by YummyLolly.com