Tuesday, December 7, 2010

is it wrong to dream my dream??


~sungguh tidak faham..salahkan kita mempunyai mimpi dan memimpikan mimpi-mimpi kita tu??my friend said this to me...long before.."alah,mimpi je,tak kena bayar pun"..i really dun't understand why people question my dream..its mine not yours..its not means that semua mimpi akan jadi kenyataan..and i'm fully understand that..i just dream my dream that make me happy to think of it..its not means i need to fulfill all my dream..why took it seriusly??like i need to achieve all those dream..or just becoz i had so much dream??adalah lebih baik mempunyai banyak mimpi,kerana lebih bnyak peluang untuk disediakan for future..that why i had many dream in my mind..becoz of the time barrier, i can't fulfill any dream for now...but when the right time come, i will choose the best dream to make it real...why its so hard to understand huh???like my dream really bother u enough..i'r really grateful with my life and what i'm doing right now,and i'm still happy with it..but expectation orang disekeliling sungguh membebankn kepala!!kenapa sushkn kepala memikirkn saya??adakah saya sedang merempat meminta sedekah ditepi jalan,atau tidak ada baju untuk dipakai, atau sgt bodoh untuk berusaha,adakah saya sedang goyang2 kaki menikmati hidup??seperti org gila ditgh2 jalan...anda yang berkenaan sepatutnye susah hati,jika tiap2 malam saya pegi melepak dengan mat rempit atau menghabiskan duit anda utk kepentingan saya...but i did none of it,i'm still studying to fulfill my dream, i'm strugle with my own kudrat to earn money even not much...and i have lots of dream for my future..that make u think i'm nothing...is that so???adakah saya yang tidak bersyukur dengan diri saya..atau anda yang tidak bersyukur dengan apa saya lakukan skrg??adakah anda rasa impian2 saya sgt bodoh dan tak masuk akal sehingga sgt menyusahkan hidup anda??apakah yang anda harapkan sebenarnye??saya menjadi org berguna...adakah saya tidak berguna??

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com