Saturday, April 26, 2008

sakit aku...


sakit aku..aku sendiri slalu jer tak sure..aku sakit ker??tapi aku slalu rasa sakit..kat mana??tatau..aku sakit2 seluruh badan..sakit aku bukan luka..sakit aku bukan ketumbuhan..bukan merbahaya mungkin...tiap kali orang tanya aku sakit apa..aku tak tau nak jawab apa!..aku sendiri pun tatau penyakit aku sendiri..when its start!seriusly aku dah tak ingat..mungkin dah lama dulu..n just nowadays its become more worst...fizikali aku sihat..mmg bila orang tengok aku..aku sihat..aku pun rasa aku nampak sihat..tapi hakikatnya..bak kata orang..orang lain hanya memandang..aku jugak yang menanggung..aku sakit bila duduk..aku sakit bila tido..aku sakit bila bnyak berjalan..pendek kata most of my time i'm suffering with sumthing i don't know..mula2 aku rasa sakit..aku just sakit urat..i thought its lenguh2 biasa..tapi bila aku pegi mengurut..tak juga ilang..dah banyak tempat aku mengurut..sekejap baik sekajap lagi datang balik...pinggang aku sakit..peha hingga ibu jari aku sakit...bahu hingga hujung lengan aku sakit!!berdenyut-denyut+lenguh+urat tengang..aku pening bila pikir sakit..aku jadik letih..aku jadi tak berdaya..asyik nak tido aja..berubat ngan ustaz pun sudah..tapi sepanjang aku berubat even ngan doktor skali pun..nobody told me..what exactly i'm suffering..aku susah jugak kadang2..susah hati tengok duit parents abis..susah hati ngan future..coz my energy sumtimes so limited..sakit ni memang aku tanggung sorang2...coz aku sakit tapi nampak sihat..nobody will understanding its for a long times..sumtimes..aku sakit sangat pun..aku dah tak mampu nak cakp kat my parents..sebab aku nampak sihat..tapi aku terbaring je la..depan tv ker..tak pun tido..lama2 orang bosan jugak kan..tengok kita camtue..nampak sihat...tapi terbaring jer macam ular sawa..huhu..semua ni..make me lost my word..should i tell them setiap masa??so then..
i just keep its...unless if aku sakit sangat2..i need to tell..aku tak lrat jugak tanggung sorang..but i don't know what to do bila sakit..makan ubat tak jadik apa..pakai minyak tak ilang...so just get through like that...hmm..till when its will dot??i have no idea..just macam nie..salau mengharap orang paham aku..tapi bila melihat aku..memang orang takkan paham akan sakit aku..evens my family..for them..takkan la aku sakit tiap tiap masa kan..tapi x salahkan diorang..but to tell the thruth..i'm suffering most every second...just the different is..teruk or tak teruk jer..for those misunderstood me..aku slalu nak jer cakap..rasa la sendiri..hidup la sehari jadi aku..aku nak tengok derang bersungut or tidak...sakit aku..bersyukurlah orang yang tak rasa apa aku rasa..sumtimes when i'm not doing sumthing..not becoz aku malas..but i'm really sakit that times.i burden my parents lots..i'm always felt sory for them..if i could..aku tak mau susahkan mereka lagi..n THANKS also for their sacrifice ..sakit yang aku sendiri tak pernah paham!!apa yang patut aku doakan??berikan aku kesembuhan??tapi aku lebih senang untuk memohon..berikan aku ketabahan setiap waktu sakit aku...

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com