Saturday, April 26, 2008

masjid kristal..


finally nak post jugak gambar masjid nie..masjid kristal...boleh kata pembinanan masjid nie..mengundang seribu kontroversi oleh masyarakat moden hari nie...ada kata masjid nie di bina untuk kebanggaan..kiblat tak betullah..pembaziran la..hingga ada yang meng-edit muka orang kat masjid nie n buat video..entahlah..macam2 masyarakat moden hari ni..masjid jadik bahan sendaan...tiada siapa tahu..niat pembina masjid ini..bertujuan baikkah..atau untuk membanggakah...niat si pembina kita ketepikan..jangan di jadikan isu..itu antara dia dan ALLAH..walau apa sekalipun..kita umat islam sedia tahu..masjid itu rumah ALLAH..kita umat ISLAM..hanya wajib menjaga,menghormati dan meramaikannya sahaja..dari bercakap-cakap kosong dan menghina masjid
.
.
.
.
RUMAH ALLAH






2 comments:

whitelily said...

hey..cantikla masjid tu...hurrmm..ade juga dgr rumors yg dinding masjid tu x rapat la...mcm2 lah..haih...but mesti cntikkn masjid tu...anyway..nice pic...i like the clouds...:)

black lavender said...

thanks for the compliment iki..datang la terengganu..nanti i bring u there..dekat sangat dengan rumah...tengok sendiri lagi cantik..hehe...

 

Blog Template by YummyLolly.com