Sunday, July 31, 2011

andai ini ramadhan yang terakhir?


ramadhan satu nikmat dan rahmat...bersyukur diri ini..kerana sekali lagi masih mampu bersua dengan bulan barakah ini...seperti setiap tahun yang sebelum nya..ramdhan suatu yang sentiasa aku nantikan kedtangannya...bagaimana jika ini ramdhan terakhir aku?..ajal jodoh..semua di tangan tuhan..sungguh...tidak ada ilmu kita akan takdir itu..ya Allah jika ini ramdhan terakhir ku..bukalah seluas2 pintu rahmat dan barakah mu..limpahkan seluas luas rezeki ramadhan mu..jadikanlah ramdhan ini penuh kesempurnaan penuh pula pengisiannya..jadi lah aku hamba yang penuh kerinduan kepadamu..pertemukanlah aku dengan lailatu qadarmu..terimalah taubatku dan ampunkanlah segala dosa dan khilafkan sebagai hamba yang daif..berikanlah seluas luas peluang ibadaatku padamu...jadilkanlah aku hamba yang penuh keinsafan dan ketaqwaan ya Allah..andai ini ramadhan terkhir..sungguh..aku akan sentiasa merindui ramadhanmu..

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com