Wednesday, January 16, 2008

hujan-bila aku sudah tiada....



bila aku sudah tiada...its happend once in my life..even i'm not left forever..but..i left for sure..meninggalkan segala dibelakang..termasuk mereka yang pernah aku kongsi putih dan gelap hidup ini...bila aku sudah tiada...aku tahu mereka yang menghargai aku..meinginkan aku bersama merwarna hidup..trima kasih pada mereka..mengajar aku...pentingnya diri aku...pada waktu2 mereka...seperti hujan-bila aku sudah tiada...

Bila, aku sudah tiada
Simpan
semua lagu ku

Jangan
di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jangan di lupakan aku

Pagi
itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap
kuyu masih tak terdaya

Bukalah tingkap mu
Curahkan
cahaya…


Siapa yang sangka
Bila
tiba masa kita

Untuk pergi selamanya

Takkan
terduga

Jika
saat ni
Tuhan tentukan
Aku
lah orangnya


Gelak tawa tangisan yang hiba

Kenangan kita masa di dunia
Alangkah
indahnya jika

Kita mampu hidup selamanya


0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com